一個人既知識同才能真係有限,
有呢樣又無果樣,有果樣呢,呢樣又差D,果然呢上帝係公平既!
好似我咁,商業頭腦都叫做有少少啦,都開到間公司仔,
但IT同management啦wo.....就真係唔係好掂,
所以都真係要搵人黎幫幫手,填補返我呢方面既不足!
而填補我咁多不足既,就係Fuji xerox既兩位大俠﹣資訊科技服務 同 文件處理軟件!
https://www.fujixerox.com.hk/zh_hk/solutions/office-solutions/professional-services
用左佢地既資訊科技服務同文件處理軟件,係呢兩位大俠雙劍合璧之下,
佢地除左幫我開發左超好用既應用程式之餘,
仲幫我一take過搞掂以前亂過亂葬崗既文件,
公司賺到既錢斬漸漸見到成果!
自己真係唔掂既,唔好格硬黎認叻啊!搵人幫手啦~
同我有差唔多弱點既,不妨考慮下富士施樂既資訊科技服務同文件處理軟件!真係搵到銀架
請先 登入 以發表留言。