讀design或者creative media既同學都時不時要用數碼印刷品交功課架啦,
咁多數我自己會拎出去印既,專業D又靚D啊嘛!
點知有次我做左deadline fighter,做到最尾個一刻先搞掂,
已經無時間再拎出去印,咁我咪是但係屋企個部printer度印,再狗衝返學校
加埋張memo同professor解釋,叫佢一定要睇埋份softcopy先好俾分,
(因為印出黎D色都幾大出入,又有少少濛)
好啦,份功課派返返黎,點知grade已爛,
死因係printing quality,仲話我no excuse..............
之後我決心要搵部好既數碼印刷機擺係屋企!
我就死唔信我D作品下次都仲係爛grade!
之後我就揀左Fuji xerox既數碼印刷機,
https://www.fujixerox.com.hk/zh_hk/products/production-printing-systems/digital-production-press
終於,我D功課拎返應用既分數,最後都過到三。
所以話,數碼印刷都係過三爆四既關鍵!各位學渣學霸都要留意啦!
請先 登入 以發表留言。