前幾年去過北歐玩 個度既一切一切都好美好 樣樣野都令人掛住 而我最最最最最掛住既 唔係北歐既景 唔係北歐既空氣 係北歐既肉! 當中有幾餐食到既肉 真係好正 有種純淨無害的FEEL 後來返香港都無再食到呢隻味啦 有日無意中係某間餐廳食到呢隻味 問下問下先知原來呢款肉真係出自北歐 並且有出產去唔同國家! http://www.flodinsfood.asia/zh-hant/nordic-farms/ 呢隻牌子既肉真係可以保持到 肉既純淨、時令、地道、新鮮, 令人一試難忘,一萬個心心眼!! 如果多D餐廳用呢隻肉就好(流口水)
- Mar 08 Wed 2017 10:36
-
終於搵返屬於北歐既味道
請先 登入 以發表留言。